12 November, 2012

#im a big girl

EVENING. Buang tebiat apalah mood aku petang-petang ni baru nak update belog. hmmmm. *pandangkiri *pandangkanan *pandangbelakang jyeaaah. semua orang takde. Baru boleh update belog. Errrrr, penyesalan tidak berguna. I thought mama balik Uni minggu ni, rupa-rupanya minggu depan. Kalau tak mesti dah boleh ikut trip pergi Langkawi. Haissshhh. Me so jealous. Takpe lah. Setiap yang berlaku ada hikmahnya. *nakmennyedapkanhati Hahaha. lol. Sudah 3 hari aku menjalani hari-hari di rumah. Tiada perubahan. Hidup ku masih terasa kebuhsanan (cewah ayat). ----> = ='. Muahaha. End year punya program belum plan lagi. But yang confirm lagi bersuluh, aku mesti STUDY!!!! pheeewww. Next year aku kena dan wajib ambik Sijil Pelajaran Malaysia 2013. Pejam celik pejam celik, sedar tak sedar dah besar dah anak mama ni. Weeeehooo. Next year complete lah family. Adik ambik UPSR, dekna ambik PMR, and last but not least anak manja, menawan, gedik dan pandai (amin...) mama ni akan ambik SPM. cuaaaknya *sigh. 


Eheeemm. Next year kelas 5R. okay lah tu. Tak aim high pung memandangkan result macam !@#$%^ je. Hmmmm. My classmates? Yoooo. Terperanjat beruk tengok list. Mak ai. Ramai gila yang pandai! (monolog dalaman). haissssh. Saingan saingan *gelengkepala. But i'll take it as a challenge. So, maksudnya aku kena berubah. taknak lagi tercorot. Cewaaah. Please pray for me. 

'..Allah tidak akan membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya.' 
-al-Baqarah:286-